fredag den 5. april 2013

30 days challenge


Hej piger! 
Jeg faldt over denne 30 dages squat udfordring, og ville dele den med jer. Synes det kunne være sjovt at prøve, så jeg vil starte og lade idag være min day 1 med 50 squats. Det skal jeg nok lige kunne overkomme, jeg frygter mere når jeg kommer hen over day 17 og de 150 squats. Men jeg vil løbende holde jer opdateret og til sidst fortælle om mit resultat. Håber det er noget der kan ses, og hvis ikke, så i det mindste mærkes. 

Nogle vil nok påstå, at ligeså snart man stopper denne udfordring, vil ens krop gå tilbage til hvordan den var før, men hvis man blot passer sin træning ved siden af og forsats klør på med den, så ser jeg intet problem. Er I med mig piger? Start idag, og lad det blive jeres første dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar